Recensioner
Det här säger våra patienter
"Lätt att nå online, personlig och engagerad personal och tryggt att ha kontakt med samma läkare. Och sen att få hembesök, det är verkligen suveränt! Så skönt att slippa sitta i väntrum med en massa andra sjuka människor när man själv inte är kry."
"Riktigt serviceminded. Vi blev bra bemött och fick snabb vård med kvalité. Läkarna följde även upp ärendet för att se om vi mådde bra efteråt. Det är sådan vård man behöver."
"Har ALDRIG fått så här bra och smidig vård. Det känns som en vårdcentral i en drömvärld. Jag känner mig alltid trygg när jag vet att jag har hjälp bara några knapptryck från mig 🤩"
"Fantastiskt snabb respons! Skickade ett meddelande på kvällen och fick svar inom 20 minuter. Min läkare kände mig och förstod direkt vad jag behövde. Rekommenderar varmt!"
"Som kroniskt sjuk är det guld värt att ha en fast läkare som faktiskt känner min historia. Inga journaler att förklara om och om igen. Äntligen en vårdcentral för 2000-talet."
"Hembesöket var en helt ny upplevelse. Läkaren kom hem till mig när jag var för sjuk för att ta mig till en mottagning. Professionellt, omtänksamt och snabbt. 5 av 5."
"Äntligen en vårdcentral utan timslånga väntetider i telefon. Allt sker online, smidigt och enkelt. Läkaren svarade samma dag och skickade recept direkt till apoteket."
"Väldigt imponerad av servicen. Min dotter fick hjälp med sin allergi snabbt och smidigt via videosamtal. Slapp ta ledigt från jobbet. Det här är framtidens vård."
"Otroligt trevlig och kompetent personal. Kände mig sedd och lyssnad på på ett sätt man sällan upplever i vården. Rekommenderar till alla mina vänner."